Kadangi vis daugiau žmonių nusprendžia mesti samdomą darbą ir pagaliau pradėti dirbti sau – reikia ieškoti tinkamų ir labiausiai poreikius tenkinančių reklamos būdų, kurie gali padėti pasiekti savo galimus klientus.
Šiuo metu metodų yra daug, tad visada pirmiausia reikia strategijos – kas ir kaip. Džiugu, kad vis daugiau žmonių supranta, kad pirmas žingsnis yra savo veiklos įteisinimas. Dažniausiai pasirenkama individuali veikla pagal pažymą. O kas tada?
· FORUMAI.
Puiki priemonė, kuri gali padėti Jums daugiau kalbėti apie save, forumai. Džiugu, kad vis daugiau freelancerių čia randa klientus. Ir dažniausiai svarbu tai, jog pavyksta tai padaryti visiškai nemokamai. Svarbiausia yra rasti teminius forumus, kur galbūt paprasčiau rasite žmones, kuriems gali būti aktualios Jūsų paslaugos.
· SOCIALINIAI TINKLAI.
Žinoma, būtinai reikia kuo daugiau dėmesio skirti socialiniams tinklams. Tai yra geras savęs reprezentavimo būdas. Net ir tokiu atveju, kai neturite laiko pats juos valdyti – geriau investuoti į specialistų darbus nei nedaryti nieko. Žinoma, jie kainuoja, tačiau gali Jums atvesti labai daug naujų klientų, kurie taps lojaliais. Tik negalima daryti bet ko. Reikia apgalvoti planuojamus žingsnius.
· PAŽINTYS.
Dirbantys sau turi nepamiršti, kad pažintys yra pats geriausias kelias tikslo link. Taip, tikrai ne kiekvienas žmogus mėgsta bendrauti ir tuo pačiu ieškoti naujų ryšių, kurie gali jam padėti pasiekti daugiau. Visgi, pačioje pradžioje, kol klientų ratas dar nėra didelis, dažniausiai tokio tipo pažintys tampa labai reikalingos. Bendraukite ir tuo pačiu puoselėkite jas.
· BENDRUOMENĖS.
Taip pat siūlome jungtis prie bendruomenių, kurios gali padėti ne tik plėsti pažįstamų ratą, tačiau ir jose pačiose rasti žmonių, kuriems gali būti svarbios Jūsų paslaugos. Pavyzdžiui, kaip kad sąskaita123 bendruomenė. Sistema naudojama sąskaitų išrašymui, tačiau čia buriasi labai daug specialistų, kurie pažindami vieni kitus plečia klientų ratus. Patogu, paprasta ir svarbiausia, kad nemokama.
· SKELBIMŲ PUSLAPIAI.
Galiausiai reikia nepamiršti ir skelbimų puslapių, kurie dažniausiai yra mokami. Visgi, geriau nei nieko. Kiekviena reklama reikalauja tam tikrų sąnaudų. Tai yra laikas arba pinigai. Šiuo atveju reikia pinigų, tačiau dažniausiai investicija sugrįžta radus klientus.